Teslar Forum
Wszystko o fantastyce i RPG
Forum Teslar Forum Strona Główna
->
Krainy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wybierz forum
Tematy organizacyjne
----------------
Regulaminy
Ogłoszenia
Wielka Biblioteka
Propozycje
Aleja gwiazd
Poznajmy się
Mapa świata
----------------
Krainy - pomysły
Krainy
Portal fantastów
----------------
Sesje RPG
Teatr wielki
Grafika
Na małym skrawku pergaminu...
----------------
Proza
Poezja
Dramat
Zaświaty
----------------
Humor
Offtop
Śmietnik
PC ork
RPG
Gnoll książkowy
Jarmark
----------------
Chat
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Testudos
Wysłany: 14.11.2007 o 7:53
Temat postu:
ZŁO! Mi się nie podoba!
SZTAMPOWE XD
Ale wszytko jest poza tym ok... Mapka ładna, opis ładniejszy (a masz, CLaud! xD)...
Gód dżob!
Lawicky
Wysłany: 06.11.2007 o 19:45
Temat postu:
Moglibyście zrobić jaką taką konturową mapę całego świata... mógłbym wtedy może i jak coś opisać... tylko przydałby się jakieś wyznaczniki...
Fan Maszynek DO MIĘSA (18
Wysłany: 06.11.2007 o 13:19
Temat postu:
\patrzy z niedowierzaniem\
KTOŚ tu napisał
Kanibal Folvor napisał:
Północna część archipelagu, zamieszkują ją również ludzie, którzy uratowali się z tonących okrętów. Raj dla myśliwych...
Słabi, prosto ze słonej wody.... czego chcieć więcej? xD
Oczywiście to zdanie znaczy "Są tu ludzie, a także jest to raj dla myśliwych...", ale mniejsza ;p
Takie perełki są po to, aby ich nie zmieniać!
Cytat:
P.S. Gdybym był elfiakami wybiłbym te trolle w pień...
Gdybyłbyś elfem, to byś wiedział, że nie warto tracić min. 3 żyjących tysiące lat znajomych na rzecz opuszczonych, niekochanych trolli
Whaha, dziękuję ;p
Lawicky
Wysłany: 06.11.2007 o 9:36
Temat postu: Re: Wyspy Elfów - informacje
Folvor napisał:
Północna część archipelagu, zamieszkują ją również ludzie, którzy uratowali się z tonących okrętów. Raj dla myśliwych...
Mroczne zdanie... folvor nie posądzałem cię o kanibalistyczne zapędy
... gdy pierwszy raz to czytam to sobie myślę: "fajnie, na ludzi będą polować... "... może inni nie odnieśli tego wrażenia, ale moim zdanie powinno się wrzucić jeszcze jedno zdanie po tym pierwszym...
P.S. Gdybym był elfiakami wybiłbym te trolle w pień...
Fan Maszynek DO MIĘSA (18
Wysłany: 14.10.2007 o 21:22
Temat postu: Wyspy Elfów - informacje
<<pod mapą widnieje szerokie pismo kartografa: Azmar>>
Wyspy Elfów
są najdalej wysuniętym na południe skrawkiem ziemii odkrytym przez Imperium. Od stałego lądu dzieli je zaledwie 740 staj, ale trudne warunki podróży i częste zmiany pogody nie przyciągają wielu statków w te okolice.
Archipelag składa się z ośmiu wysp, zamieszkałych głównie przez elfów i zwierzęta leśne, takie jak dziki, wilki i jelenie. Ponadto w wodzie poza karpiami i śledziami żyją także stworzenia, które wszędzie indziej mogłyby uchodzić za legendę. Między wyspami urządzane są polowania na węże morskie, olbrzymie kałamarnice czy podwodne monstra.
Jest to największe skupisko elfów, które w tych okolicach nazywa się "księżycowymi" lub "morskimi". Wgłąb kontynentu udają sięna małych łodziach w górę rzek.
Vhenfalas - Morze Końca.
Największa i najgłębsza część Wszechoceanu, rozciągająca się od Wschodnich Puszcz po Równinę Wschodzącego Słońca. Żyją w niej dorsze, karpy, śledzie, żółwie morskie, podwodne monstra, wieloryby, rekiny i płaszczki.
1 - Khelak ("Okrętowo").
Miasto doskonale znane orkom i nieumarłym, bowiem wszystkie oddziały elfów wyruszających na wojnę noszą jego herb - srebrny żagiel. Poza wielką stocznią można tu znaleźć wiele warsztatów łuczarzy, kowali i garbarzy. Miejscowi zajmują się także polowaniem, drwalnictwem i rybactwem.
2 - Quand Goth.
Święte miasto, dostępne jedynie dla najwyżej urodzonych Elfów. Nigdy oko śmiertelnika nie ujrzało choćby kawałka muru, ale z opowiadań i legend można wiele się domyślić. Od wieków cytadelą rządzą Elfowie z rodu Srebrnego Żagla, którzy stąd wydają rozkazy docierające na każdy kraniec kontynetu. Wewnątrz miałaby się znajdować świątynia natury i elitarna szkoła dla elfich magów. Niektórzy mówią nawet, że wszystkie najcenniejsze wyroby minionych lat leżą odłogiem w tutejszym skarbcu. Jako warownia Quand Goth jest praktycznie nie do zdobycia.
3 - Ethel Io (Centralna wyspa).
Największa w archipelagu, w całości porośnięta gęstym lasem bukowym. Na północy wznosi się największa latarnia morska na kontynecie, widoczna aż ze szczytów Gór Węglowych, a na południowym-wschodzie piętrzą się niskie góry, z potężnie rozbudowaną siecią jaskiń. Mieszkają w nich trolle. W samym centrum wyspy, a zarazem archipelagu, zbudowane jest Święte Miasto.
4 - Lothis Io (Wyspa Księżyca).
Skrawek lądu w kształcie nowiu, porośnięty lasem dębowym. Mieszczą się na nim ruiny dawnej stolicy Imperium, przed wielkim trzęsieniem, które znacznie zmieniło podział krain i mórz. Możliwe, że głęboko pod ziemią zakopane są tu niezłe bogactwa.
5 - Qos Ioe (Południowa ziemia).
...z Górami Nieboskłonu. Tylko elfowie wiedzą, co leży za nią. Żeglugę dalej utrudniają góry lodowe i potwory morskie.
6 - Pekkta.
Wyspa porośnięta gęstą puszczą, na zachodnim wybrzeżu elfowie zbudowali miasto. Niektórzy z czubków drzew potrafią ujrzeć z tego miejsca Wschodnie Puszcze.
7 - Hyawa Io (Wyspa-Przystań).
Północna część archipelagu, zamieszkują ją również ludzie, którzy uratowali się z tonących okrętów. Raj dla myśliwych...
8 - Kyand Io ("Ścięta wyspa").
Wyspa na wpół porośnięta puszczą, główny ośrodek szkoleń elfich wojowników.
9 - Yk'noss (Piaszczysta dżungla).
Miasto składające się z kilku chat rybackich i domów myśliwych, pod względem liczebności drugie z miast elfów.[/list]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin