Teslar Forum

Wszystko o fantastyce i RPG

Forum Teslar Forum Strona Główna -> PC ork -> Mu online
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Mu online
PostWysłany: 12.09.2007 o 7:05
Namaxa111
Terminator
Terminator

 
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Za krajową 7.





Dobry, stary MMORPG.
Grafika 3d, może nie powala na kolana, ale grywalność, bardzo dobra. Gra ciągle się rozrasta powstają nowe postacie i umiejętności. W grze występują trzy postacie dostępne od początku gry:
Dark Knight
Dark Wizard
Elf

Na wstępie zaznaczam, iż ta właśnie postać – Dark Knight (DK) – jest najłatwiejszą do prowadzenia ze wszystkich dostępnych klas (z wyjątkiem Magic Gladiatora, ale to już inna bajka). Co do przyjemności grania nią po długim okresie czasu, zdania są podzielone – osobiście uważam, że w końcu gra staje się monotonna.

Mroczny rycerz potrafi walczyć tylko i wyłącznie za pomocą broni białej (magicznej bądź nie magicznej). Oznacza to, że powinien być zarówno silny jak i wytrzymały. O ile sprawa pierwszej cechy, czyli siły, jest jasna (rozwijamy „z przeplotem” wraz ze zręcznością), to z wytrzymałością nie jest już tak różowo. Bardzo mało osób inwestuje zdobyte ciężko punkty w witalność, dlaczego? Powód jest jeden – za pomocą zręczności z nadwyżką zrekompensujemy mniejszą ilość posiadanego życia – raz, że wraz z zwiększeniem zręczności wzrastają nam zdolności defensywne, a dwa, że dzięki temu nasze ataki będę szybsze. Mimo wszystko jednak polecam przeznaczyć, choć kilka punktów na wytrzymałość – nie raz uratuje nas to przed stratą połowy paska doświadczenia i przed niepotrzebną konsternacją. Ostatnią najmniej istotną cechą dla wojownika jest energia magiczna zwana maną. Kilka punktów do niej można dodać, ale róbmy to z umiarem, gdyż przyda się ona tylko do walki za pomocą skilli, a jej poziom z łatwością zregenerujemy magicznym eliksirem.

Nasz heros zmierzy się z przeciwnikami tylko i wyłącznie w starciach bezpośrednich. Do 80 lvl nasze umiejętności będą ograniczały się do zadawania ran tylko jednemu przeciwnikowi – później będziemy mogli zakupić bądź znaleźć Orb Of Twisting Slash, który jest swego rodzaju skillem, (gdy słowo to jest dla was niejasne zapraszam do następnej części poradnika). Główną cechą odróżniająca go od innych tego typu zdolności są masowe obrażenia tj. możliwość zranienia kilku przeciwników znajdujących się obok siebie (również x2 obrażeń).


Reszta później:)
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14.09.2007 o 16:16
Testudos
Korwin-Mikke, o-o!

 
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów





Czekam na resztę ;f
I na najważniejsze dane.
Skąd to wziąć, ile miejsca zajmuje i jakie ma wymagania...
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15.09.2007 o 6:00
Namaxa111
Terminator
Terminator

 
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Za krajową 7.





Dark Wizard jest postacią bardzo wymagającą, gdyż potrzebuje dużo Energii, co daje bardzo dobre czary. Czary są specjalnością DW (Czarny Magik). Punkty dodajemy najpierw raczej do energii by muc zacząć używać lepszych czarów i nazdobywać sporo punktów. Następnie do siły i zręczności by móc założyć dobry set. Dark Wizard ma rozmaite sety, czary i możliwości w poruszaniu się co czyni tę postać bardzo dobrą. Postać ta potrzebuje również dużo życia gdyż ma mało Defens'a. Można powiedzieć że gdy Dark Wizard się rozkręci, nazdobywa punktów i wpakuje je do energii to jest niezniszczalny gdyż ma tak mocne czary i daleko sięgające że zabijają dużo więcej potworów naraz niż inne postacie. Przemianą tej postaci jest Soul Master. Będąc nim można uzyskać czar "Mana Shield", jest to powłoka osłaniająca i gdy będziemy intensywnie dodawać punkty do energii to w końcu czar ten uzyska 100% ochrony co czyniło będzie was nietykalnymi. Sam admin nawet was nie zabije więc co dopiero potworki Smile. Czary tej postaci można nabyć w sklepach, lub szukać w różnych krainach, to zależy czy na serwerze są w sklepie czy trzeba je szukać. Postać ta tak samo jak inne od 50 lvl'a może samodzielnie naprawiać itemy. Od 150 lvl'a może wykonać quest'a, a od 180 założyć skrzydła. Aby stać się Soul Master'em oczywiście trzeba zdobyć quest'a. Postać ta przez wielu graczy uważana jest za najlepszą, dla tego warto nią pograć.

Elf jest postacią bardzo ciekawą. Może być elfem który ma bardzo silne aury, buffy, lub elfem który jest bardzo silny. Jeżeli ktoś się uprze i będzie wytrwale grał to może zrobić elfa który będzie i silny i będzie miał bardzo mocne aury. Elf jest jednak chyba najrzadziej występującą postacią w MuOnline na serwerach. Aury elfa: aura siły, aura defens'a, i aura leczenia. Elf może również tworzyć swoje potwory które zabijają potwory w grze. Są nimi: Goblin , Stone Golem , Assasain , Elite Yeti , Bali , Soldier. Elf nosi bardzo ładne sety i kusze lub łuki. Przemianą elfa jest Mouse Elf który jest 80% ładniejszy od Elfa zwykłego. Aby mieć elfa silnego punkty należy dodawać do siły i zręczności. A gdy chcemy zrobić elfa który będzie miał bardzo dobre aury itp. to punkty dodajemy do energii i troszkę do siły i zręczności by założyć jakiś secik. Od 50 lvl'a może się teleportować do różnych krain, również od 50 może sam naprawiać uszkodzone itemki, a od 180 lvl'a może założyć skrzydła

Są też postacie dostępne od xxx lvl-a (zależy od serwa)

Magic Gladiator jest postacią Dark Knight'a + Dark Wizard'a w jednym. Łączy w sobie umiejętności Dark Knight'a i Dark Wizard'a. Niestety nie może używać Itemów dla Blade Knight'a' i Soul Mastera. Magic gladiator nie ma za dużo def'a, ale jest silną postacią. Postać ta może być zarówno czarownikiem jak i wojownikiem. Magic Gladiator nie musi wykonywać quest'a, tyle że utworzyć możemy go dopiero mając 220 lvl. Oczywiście jak inne postacie od 50 lvl'a może się teleportować do różnych krain, następnie od 50 lvl'a może sam naprawiać uszkodzone itemy, i od 180 nosić skrzydła. Magic Gladiator nie potrzebuje butów +6 żeby biegać. Sekretem na udanego Magic Gladiatora jest to że jeżeli chcemy rozwinąć go na maga to dodajemy mu siłę, zręczność aby mógł nosić dobrą laskę i zbroję. Resztę punktów dodajemy do energii i mamy super Magika. Jeżeli chcemy jednak rozwinąć te postać jako dobrego wojownika, dodajemy troszeczkę punktów do energii, a resztę do siły i zręczności.

Dark Lord - Ciemny władca

Jak na razie postać mało znana.

Jest ona dostępna kiedy jedna z początkowych postaci posiada 250 lvl.

Jest to najsilniejsza postać w grze.

Posiada swoje nowe przedmioty.

Ma zdolności bojowe by wałczyć przy przeciwniku jak i na odległość.

Używa on do walki berła, jednak może używać wiele przedmiotów Dark Knight'a.

Posiada tez nowy współczynnik i teraz oprócz siły, zręczności, witalności, energii, posiada COMMAND (dowodzenie)
dzięki czemu kiedy jest w party, cale party lepiej atakuje.

Jego środek lokomocji to DARK HORSE. Kupujemy konia w sklepie lub znajdujemy,
wkładamy na miejsce aniołka i jedziemy.
Postać ta może mieć 80 osób w guild'i.

Jego przyjaciel to Kruk, który czasem atakuje z powietrza, ale najpierw trzeba
sobie go kupić, bądź znaleźć.
[/list]
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15.09.2007 o 6:19
Namaxa111
Terminator
Terminator

 
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Za krajową 7.





Dobra, drugi post... Tak, nie byłoby czytelnie...
Gra się TYLKO na serwerach prywatnych ( w pełni legalne), serwery globalne to dziadostwo (tak jak w Tibi, oszustwa, kradzieże...). Na szczęście o serwery prywatne ktoś dba. Zazwyczaj jest podwyższony exp (szybkość nabijania lvl-a).
Postacie zależą od wersji serwera... OD 1.0 jest już Dark Lord, ja wolę starsze wersje Mu..
Zobacz profil autora
Mu online
Forum Teslar Forum Strona Główna -> PC ork
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin