Teslar Forum

Wszystko o fantastyce i RPG

Forum Teslar Forum Strona Główna -> RPG -> Mój system obrażeń
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Dobry system?
tak!
33%
 33%  [ 2 ]
nie
50%
 50%  [ 3 ]
może być.
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Mój system obrażeń
PostWysłany: 07.01.2008 o 7:59
litok
Uczeń
Uczeń

 
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





proszę, oceńcie sprawiedliwie.

Obrażenia liczy się tak:


parowanie= skill parowanie + zrecznosc\3 + spostrzegawczosc\5 + A$(zmienna)

unik= skill unik+zrecznosc\4+spostrzegawczosc\2+ A$(zmienna)

atak= siła+skill walki toporem\mieczem\pałką+A$(zmienna)
\dwa plus siłą broni\dwa

trafienie=(zrecznosc + spostrzegawczosc) \3+ skil walki (to co wyzej)\dwa+,,trafność" broni\2-A$

(zmienna)=coś od 0-6. Żeby było losowo!!


+ inicjatywa
Skill krycia się + spostrzegawszosc\4 + zrecznosc\2. Jesli twoja uzyskana inicjatywa bedzie wyzsza niz przeciwnika to atakujesz pierwszy.


Lecimy:
Jeśli gracz atakuje i wyłazi mu np siła ataku 19 (wylicznka):
MG wyrzuci 4,5,6 to gracz nr 2 paruje. parowanie wynosi u niego 8 to: 19-8. Gracz nr 1 zadaje 11 pkt obraszen!! JEE!
a MG wyrzuci 1,2 lub 3 (gracz nr.2 broni) to gracz unika z cechą 8. Jeśli w taki razie trafność (atakującego) wyłazi więcej niż trzy czwarte tego to trafia.


Ciało gracza (a raczej jego postaci ROTFL) jest podzielone na 6 części. kKstka (kwadratowa pospolita) ma 6 oczek, ciało również jest ,,6eściowe". Będzie to wybierane w 100% losowo, liczę na uczciwość GMów
no to dobra ciało=noga prawa, noga lewa, ręka prawa, ręka lewa, tors i głowa. Walnięcie w któreś przy broni, jeśli macie powoduje jakiś efekt Very Happy
np. jak walniecie w rękę, to broń z tej ręki może wylecieć. jak walniecie w głowę, to mogłoby pojawić się ,,ogłuszenie"
Bronie też mają swoje efekty :P.

Co wy na to?

A życie mogłoby zależeć od ,,żywotności". Czyli:
na początku, przy żywotności 0, mamy 50 HP. co poziom żywotnosci HP podskakuje o 10 Very Happy .
Bronie mają też szybkostrzelność, czyli ilość ataku na 1 ruch Smile .


to mój pierwszy system obrażeń. Proszę o łagodną ocenę, napiszcie co poprawić...
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07.01.2008 o 15:51
Azmar
Fajny facet

 
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





I tak nie przebija D&D :F,

BTW... Zmienna wg. mych obliczeń, powinna być 1-20 ( kostka 1k20, przy odpowiedniej umiejętności 2k10 , 4k5 )
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07.01.2008 o 19:35
Fan Maszynek DO MIĘSA (18
Gość

 





Wg mnie? Taki sobie... umiejętności nie mają nic wspólnego z chemią, fizyką ani anatomią, natomiast większość zerżnięta z D&D.

Ja mam kilka wzorów... (właściwie kilkadziesiąt) ale jakoś się nie palę do własnego systemu xD

Poradziłbym np. zastanowić się trochę, a nie powpisywać przypadkowe liczby.

Siła uderzenia = praca * szybkość
praca = siła * odległość
szybkość = odległość / czas

Siła uderzenia = siła [Newton] * łuk pchnięcia^2 (odległość do kwadratu) [metry kwadratowe] / czas

N * m^2
FP = _______
s


To jeden z moich wzorów ;p
Ustosunkuj się proszę
PostWysłany: 07.01.2008 o 20:42
litok
Uczeń
Uczeń

 
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





dobra.
parę zmian będzie...
Ale nie te Up!
Praca.. co ma praca do siły uderzenia Very Happy?
a zmienna będzie wynosić.. maks do 20 nie więcej...
ok. to będę zmieniał...
A co do D&D to nigdy nei widziałem tego systemu na oczy Smile
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13.01.2008 o 12:32
Lawicky
Emisariusz
Emisariusz

 
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Festung Breslau





głupi jesteś Azmar Wink

likopie! chyba od 1-6! masz na chacie kostkę 7-ścienną? :P
Zobacz profil autora
Mój system obrażeń
Forum Teslar Forum Strona Główna -> RPG
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin